четверг, 21 февраля 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме  корисно частіше cтавити себе на місце  своїх учнів, спочатку самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні); уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів; продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.
Самий цікавий момент - це об'єднання в групи, "запеклі" дискусії, гра в різноманітні ігри.
Як розкривається кожний у цей час!!! Який вогник цікавості в дитячих очах.
Дуже хочеться це застосовувати постійно у себе на уроках? Часу завжди не вистачає...

Комментариев нет:

Отправить комментарий